Hoşgeldin 2011 ! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hoşgeldin 2011 !
76
●
3.425
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Kutlamaları
Hoşgeldin 2011 !
1
2
3
4
5
6
Son
Anket
Yeni Yıl'da beklentileriniz nedir?
Toplam Katılımcı Sayısı:
115
Yeni Yıl'da beklentileriniz nedir?
Aşk
%10,43 (12 Oy)
Para
%33,91 (39 Oy)
Sağlık
%20,00 (23 Oy)
Güzel Bir Eğitim
%8,70 (10 Oy)
Araba
%1,74 (2 Oy)
Mutlu Bir Yıl
%14,78 (17 Oy)
Diğer
%10,43 (12 Oy)
24-12-2010, 18:37:02
#1
netadam
Biraz erken oldu ama ben yinede konu açtım.Yeni yıldan beklentileriniz nelerdir?
24-12-2010, 18:41:28
#2
Ferhat
Huzur beklerim.
24-12-2010, 18:42:15
#3
UMUT
pr7 bir site beklerim
24-12-2010, 18:43:50
#4
cleaner80
Ben öncelikle Sağlık daha sonra para ve daha sonra ev istiyorum. İnşallah olur
24-12-2010, 18:44:08
#5
ALem
Güzel Bir Eğitim, Sağlık ve tabikide $$$
24-12-2010, 18:45:03
#6
LitmuS
Hepsi
24-12-2010, 18:48:51
#7
DestRoy
Üyeliği durduruldu
r10'u isterim
24-12-2010, 18:49:20
#8
F.Gungor
Diğer
24-12-2010, 18:51:47
#9
mavisfaw
umutsuz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
pr7 bir site beklerim
neden pr8-9 degil
sagliktan baska birsey istemiyorum, desem yalan söylerim
hepisinden olsun
1
2
3
4
5
6
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler