• 06-07-2010, 00:07:54
    #1
    Hayat görüşleri bana çoğunlukla zıt olsa da geç tanıdığım kaliteli bir insan Cem, doğum günün kutlu olsun nice yıllara

  • 06-07-2010, 00:10:37
    #2
    Doğum günün kutlu olsun, nice mutlu, r10'lu yıllara
  • 06-07-2010, 00:11:10
    #3
    Nice güzel mutlu huzurlu yıllara.
  • 06-07-2010, 00:12:11
    #4
    nice yıllara doğum günün kutlu olsun.
  • 06-07-2010, 11:00:51
    #5
    nice yillara cem
  • 06-07-2010, 15:11:15
    #6
    Hepinize çok teşekkürler arkadaşlar hepinize mutlu nice seneler dilerim
  • 06-07-2010, 15:15:22
    #7
    doğum günün kutlu olsun
  • 06-07-2010, 15:30:49
    #8
    mutlu, huzurlu, barış dolu ve dolu dolu nice seneler dileğimle, doğum günün kutlu olsun
  • 06-07-2010, 15:42:34
    #9
    Teşekkürlr scorpi101 ve benikaydet