Baba oluyorum - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Baba oluyorum
32
●
1.305
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Kutlamaları
Baba oluyorum
1
2
3
4
24-06-2010, 03:55:47
#28
mre
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Darisi basimiza. Allah anali babali dayili halali buyutsun
24-06-2010, 12:56:21
#29
NesilNet
Üyeliği durduruldu
Hayırlı olsun, Allah analı babalı büyütsün
24-06-2010, 12:59:20
#30
cuhadar
Sağolun arkadaşlar. Dün saat 17:25 te oldu. Şu anda evimizde dinlenmede.
Tekrar olmayanlarında bu duyguları yaşaması için dualarımla
25-06-2010, 19:49:47
#31
Alpagu
Allah analı babalı büyütksün abi junyir
hüseyin geldi
25-06-2010, 19:51:10
#32
Adsense
Üyeliği durduruldu
ALLAH analı babalı sağlıklı bir evlat nasip eder inşALLAH hocam
25-06-2010, 19:53:01
#33
YediNesil
Allah Bağışlasın,Sana,Vatana ve Hakk'a Hayırlı Bir Evlat ve İnsan Olur İnşallah...
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler