Nice Mutlu Senelere " Darklord " - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nice Mutlu Senelere " Darklord "
24
●
988
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Kutlamaları
Nice Mutlu Senelere " Darklord "
1
2
3
06-06-2010, 17:18:54
#1
Cr4zYStyLe
R10un Emektar Hostcuları Arasında Olan İnternetBilişim Sahibi "
Darklord
"'un Bugün Doğum Günü
Kendisine Nice Mutlu,Mesut Sevdikleriyle Beraber Uzun Bir Ömür Diliyorum
06-06-2010, 17:20:15
#2
CenGaveR
Allah Hayırlı Uzun Ömür Nasip Etsin.
06-06-2010, 17:22:24
#3
Arcade
Nice mutlu, huzurlu ve sağlıklı senelere "
Darklord
"
06-06-2010, 17:30:38
#4
Darklord
Saolun arkadaşlar.
06-06-2010, 17:32:50
#5
KadirYLDRM
Üyeliği durduruldu
Onur hocam nice mutlu senelere , iyiki doğdunuz iyi ki varsiniz .
06-06-2010, 17:33:29
#6
Panzehir
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Allah Sevdiklerinle Güzel bi yaşam nasip etsin
06-06-2010, 17:34:54
#7
ErcanDag
Misafir
Mutlu yıllar Onur bey
06-06-2010, 17:38:57
#8
Darklord
Eyvallah beyler.
06-06-2010, 18:07:31
#9
tolgasen
🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
Nice senelere Onur bey. Allah sevdiklerinizle uzun, güzel yıllar nasip etsin.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler