Nice Yıllara OfisTech - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nice Yıllara OfisTech
33
●
2.483
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Kutlamaları
Nice Yıllara OfisTech
1
2
3
4
07-02-2010, 02:05:17
#1
felek28
Değerli Dostum
OfisTech
(Uğur Sertkaya) doğum günün kutlu olsun. Sevdiklerinle beraber nice mutlu senelere
07-02-2010, 02:07:02
#2
H5PY0
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sarı laci günlere renktaş. :şerefe
07-02-2010, 02:08:44
#3
catlakcocuk
H5PY0 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sarı laci günlere renktaş. :şerefe
+1907
Mutlu yıllar.
07-02-2010, 02:09:40
#4
Aglamaz
Nice mutlu yıllara.
Huzurlu ve sağlıklı yaşaman dileği ile.
07-02-2010, 02:09:41
#5
Aykut_
Mutlu Yıllar renktaş inş bugün Fenerbahçe'miz kazanarak hediyeni vericek
07-02-2010, 02:11:01
#6
SystemMaiN
Üyeliği durduruldu
Yanlış kararların olsada iyi biri olduğuna inanıyorum, nice mutlu yıllara.
Umarım bi gün doğru yolu bulur, sende
aslanlar
gibi bu yoldan yürürsün.
07-02-2010, 02:13:13
#7
CND
Niye doğdun len
Nice mutlu yıllara hemşo
Alıntı
Umarım bi gün doğru yolu bulur, sende aslanlar gibi bu yoldan yürürsün.
+1905
07-02-2010, 03:30:59
#8
FeaЯ™
Doğum günün kutlu olsun. Bol hezimetli günler dilerim
07-02-2010, 03:37:47
#9
teknohaberci
Doğum gününüz kutlu olsun
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler