• 07-02-2010, 02:05:17
    #1
    Değerli Dostum OfisTech (Uğur Sertkaya) doğum günün kutlu olsun. Sevdiklerinle beraber nice mutlu senelere


  • 07-02-2010, 02:07:02
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sarı laci günlere renktaş. :şerefe
  • 07-02-2010, 02:08:44
    #3
    H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sarı laci günlere renktaş. :şerefe
    +1907

    Mutlu yıllar.
  • 07-02-2010, 02:09:40
    #4
    Nice mutlu yıllara.

    Huzurlu ve sağlıklı yaşaman dileği ile.
  • 07-02-2010, 02:09:41
    #5
    Mutlu Yıllar renktaş inş bugün Fenerbahçe'miz kazanarak hediyeni vericek
  • 07-02-2010, 02:11:01
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Yanlış kararların olsada iyi biri olduğuna inanıyorum, nice mutlu yıllara.
    Umarım bi gün doğru yolu bulur, sende aslanlar gibi bu yoldan yürürsün.
  • 07-02-2010, 02:13:13
    #7
    Niye doğdun len Nice mutlu yıllara hemşo
    Alıntı
    Umarım bi gün doğru yolu bulur, sende aslanlar gibi bu yoldan yürürsün.
    +1905
  • 07-02-2010, 03:30:59
    #8
    Doğum günün kutlu olsun. Bol hezimetli günler dilerim
  • 07-02-2010, 03:37:47
    #9
    Doğum gününüz kutlu olsun