• 02-02-2010, 00:48:24
    #1
    Mutlu yıllar kanka..

    Mumlar yeter mi ?

  • 02-02-2010, 00:49:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Uzun, sağlıklı, mutlu yıllar.
  • 02-02-2010, 00:50:08
    #3
    Çok sağol kanka (: Herşey için sağol.

    Zelim, sağolasın.
  • 02-02-2010, 09:27:00
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Doğum günün kutlu olsun
  • 02-02-2010, 09:33:07
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Doğum günün kutlu olsun, nice mutlu senelere..
  • 02-02-2010, 10:51:14
    #6
    nice senelere... doğum günün kutlu olsun ömürden 1 yıl daha gitti
  • 02-02-2010, 10:52:10
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Doğum günün kutlu olsun
  • 02-02-2010, 11:35:42
    #8
    T1mSaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok sağol kanka (: Herşey için sağol.

    kanka yaşlanmak nasıl bir duygu
  • 02-02-2010, 12:50:22
    #9
    Doğum günün kutlu olsun..