• 19-02-2025, 14:25:52
    #37
    Hayırlı uğurlu olsun. Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin. Umarım bizede bir gün nasip olur
  • 19-02-2025, 14:35:18
    #38
    Bahtı, yolu açık olsun hocam. Ben de ilk baba olduğum anı yaşadım paylaşımınızla. Şimdi oğlum 23 yaşında. Siz de güzel günler yaşayın inşallah!
  • 19-02-2025, 14:36:30
    #39
    🏆SosyaL Medya Uzmanı 🏆
    Rabbim analı babalı büyütsün hayırlı olsun hocam
  • 19-02-2025, 19:17:41
    #40
    Furkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar.
    Konuya nasıl başlayacağımı bilemiyorum. Yaklaşık 20 gün önce ilk evladımı, oğlum Asil Altay'ı kucağıma aldım.
    Konuyu açmak için biraz beklemek istedim. Kendimi anca toparladım desem yeridir. Çok farklı ve güzel bir duygu, Allah isteyen herkese kolaylıkla sağlıkla nasip etsin.

    R10'a eski üyeliğim ile beraber 10 sene önce ilk üye olduğumda hiçbir şeyim yoktu. Buradan çok ekmek yedim, hayatımın temellerini ve en zor anlarını burası sayesinde atlattım. Allah sebep olanlardan razı olsun. Şimdi ise baba oldum; günlerim nasıl olacak, nasıl yapacağım, güzel bir hayat sunabilecek miyimlerle geçiyor. Bir anda sanki tüm hayatım onun için gibi hissetmeye başladım.

    Allah isteyen herkese nasip etsin. Cümlemizin evlatlarına sağlık sıhhat versin inşaAllah.
    Allah anali babali buyutsun saglikla huzurla masallah.... Asil Demir ime hem adas hem kardes gelmis... masallah aslan parcasina.
  • 19-02-2025, 20:09:03
    #41
    Furkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar.
    Konuya nasıl başlayacağımı bilemiyorum. Yaklaşık 20 gün önce ilk evladımı, oğlum Asil Altay'ı kucağıma aldım.
    Konuyu açmak için biraz beklemek istedim. Kendimi anca toparladım desem yeridir. Çok farklı ve güzel bir duygu, Allah isteyen herkese kolaylıkla sağlıkla nasip etsin.

    R10'a eski üyeliğim ile beraber 10 sene önce ilk üye olduğumda hiçbir şeyim yoktu. Buradan çok ekmek yedim, hayatımın temellerini ve en zor anlarını burası sayesinde atlattım. Allah sebep olanlardan razı olsun. Şimdi ise baba oldum; günlerim nasıl olacak, nasıl yapacağım, güzel bir hayat sunabilecek miyimlerle geçiyor. Bir anda sanki tüm hayatım onun için gibi hissetmeye başladım.

    Allah isteyen herkese nasip etsin. Cümlemizin evlatlarına sağlık sıhhat versin inşaAllah.
    Amin hocam, bizimde şafak azaldı atarsa 125 geliyor bizim kızımızda
  • 19-02-2025, 20:56:08
    #42
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Allah hayırlı uzun ömürler versin hocam.
  • 17-03-2025, 04:58:45
    #43
    Üyeliği durduruldu
    ALLAH analı babalı büyütsün.