• 25-03-2007, 16:48:02
    #19
    Misafir
    ploop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lanet olsun doğduğun güne
    hey dostum kendine bi iyilik yap ve şurdan bir içki al
  • 25-03-2007, 16:50:21
    #20
    iyiki doğdun dorm
  • 25-03-2007, 22:47:18
    #21
    herkese teşekkürler. burda bunları okumak mutluluk verici. forumda fazla aktif gibi gözükmesemde sürekli takip ediyorum. sadece olabildiğince gereksiz mesaj atmamaya çalışıyorum