• 25-03-2007, 06:17:17
    #10
    saolun beyler. doğmuşuz işte napalım herkese teşekkürler
  • 25-03-2007, 12:04:05
    #11
    Misafir
    İyiki doğdun dorm nice mutlu yıllara...Bu arada satayı naptın halen kuramadın dimi beceriksiz
  • 25-03-2007, 12:08:37
    #12
    Sende hayirli senelere inş
  • 25-03-2007, 12:10:36
    #13
    mutlu yıllar
  • 25-03-2007, 13:43:53
    #14
    Üyeliği durduruldu
    İyi ki doğdun yavrum
  • 25-03-2007, 16:23:47
    #15
    Misafir
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi ki doğdun yavrum
    kucağına alda emzir bari
  • 25-03-2007, 16:41:17
    #16
    Tanışmasakta burada hepimiz aile gibiyiz
    nice yıllara.sağlıklı mutlu yaşa
  • 25-03-2007, 16:42:35
    #17
    Misafir
    Varista adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tanışmasakta burada hepimiz aile gibiyiz
    nice yıllara.sağlıklı mutlu yaşa
    dormda eskilerden yav şu sıralar pek aktif göremiyorum ama

    eskiden baya aktiflerdendi

    Üyelik Tarihi: 29-06-2005
  • 25-03-2007, 16:47:03
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    lanet olsun doğduğun güne