İyiki Doğdun Dorm - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İyiki Doğdun Dorm
20
●
1.821
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Kutlamaları
İyiki Doğdun Dorm
1
2
3
25-03-2007, 06:17:17
#10
dorm
saolun beyler. doğmuşuz işte napalım
herkese teşekkürler
25-03-2007, 12:04:05
#11
aLp3r
Misafir
İyiki doğdun dorm nice mutlu yıllara...Bu arada satayı naptın halen kuramadın dimi beceriksiz
25-03-2007, 12:08:37
#12
H4k4nn
Sende hayirli senelere inş
25-03-2007, 12:10:36
#13
karacoder
mutlu yıllar
25-03-2007, 13:43:53
#14
leet
Üyeliği durduruldu
İyi ki doğdun yavrum
25-03-2007, 16:23:47
#15
Labidu
Misafir
leet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İyi ki doğdun yavrum
kucağına alda emzir bari
25-03-2007, 16:41:17
#16
Varista
Tanışmasakta burada hepimiz aile gibiyiz
nice yıllara.sağlıklı mutlu yaşa
25-03-2007, 16:42:35
#17
Labidu
Misafir
Varista adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tanışmasakta burada hepimiz aile gibiyiz
nice yıllara.sağlıklı mutlu yaşa
dormda eskilerden yav şu sıralar pek aktif göremiyorum ama
eskiden baya aktiflerdendi
Üyelik Tarihi:
29-06-2005
25-03-2007, 16:47:03
#18
ploop
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
lanet olsun doğduğun güne
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler