• 25-06-2022, 00:25:43
    #1
    Takip falan da etmiyorum ama nedense SADECE Moderatörlerin hesabına her girişimde doğum gününe denk geliyorum. Saat 12'yi geçeli yarım saat olmadı öylesine @Admin; 'in profiline girdim bugün doğum günüymüş

    İyiki doğdun @Admin; Coşkun hocam, R10 bize çok şey kattı, sen de r10'a çok şey kattın. Teşekkürler.
  • 25-06-2022, 00:26:30
    #2
    Üyeliği durduruldu
    @Admin; coşkun hocam doğum gününüz kutlu olsun
  • 25-06-2022, 00:26:41
    #3
    İyi ki doğdun şef!
  • 25-06-2022, 00:26:41
    #4
    @Admin; hadi yine iyisin 1 günlük platin gelecek =) nice senelere
  • 25-06-2022, 00:27:40
    #5
    Full Stack Developer
    Doğum gününüz kutlu olsun hocam Mutlu yıllar @Admin;
  • 25-06-2022, 00:28:17
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Doğum günün kutlu olsun @Admin; nice senelere
  • 25-06-2022, 00:28:17
    #7
  • 25-06-2022, 00:28:25
    #8
    @Admin; Mutlu yıllar çoğu kişiye ekmek kapısı sunan değerli insan
  • 25-06-2022, 00:30:05
    #9
    Nice senelere @Admin;