Takip falan da etmiyorum ama nedense SADECE Moderatörlerin hesabına her girişimde doğum gününe denk geliyorum. Saat 12'yi geçeli yarım saat olmadı öylesine @Admin; 'in profiline girdim bugün doğum günüymüş

İyiki doğdun @Admin; Coşkun hocam, R10 bize çok şey kattı, sen de r10'a çok şey kattın. Teşekkürler.