• 31-12-2008, 18:29:23
    #1
    Şimdiden nice mutlu yıllar dilerim arkadaşlar..



    2009 için dilediğiniz bütün dileklerin gerçeleşmesini umarım..

    İnşallah tez zamanda da Filistin deki kardeşlerimiz bu zülümden kurtulur..

    İyi yıllar..
  • 31-12-2008, 18:30:45
    #2
    benim için sadece takvim değişikliği
  • 31-12-2008, 18:32:22
    #3
    Davay davay 🌹
    değişen bişey olmayacak

    Benim için zorlanacağım tek konu muhasebeci olduğum için Makbuzlara ve Mahsuplara 2008 yazıp hata yapabilmektir

    ,

    Nice senelere
  • 31-12-2008, 18:34:16
    #4
    Hayırlı yıllar arkadaşlar
  • 31-12-2008, 19:13:28
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Evet takvim degişikligi
    Nice mutlu takvim degişikliklerine
  • 31-12-2008, 19:20:34
    #6
    herkese öncelikle sağlıklı yıllar,inanın sağlık herşeyden önce geliyor,sağlımız yerinde olsun,huzurumuz olsun gerisi gelir zaten..
  • 31-12-2008, 19:52:55
    #7
    Takvim değişikliği içinde iyi dilekte bulunabilirsiniz .
  • 31-12-2008, 22:01:39
    #8
    Tüm R10'a Mutlu yıllar.
  • 31-12-2008, 22:34:42
    #9
    Üyeliği durduruldu
    S.a R10 Ailesinin yeni yılını kutlar Tüm dünyaya barış mutluluk gelmesi dileklerimle

    Nixe Mutlu YıLLara..