Nice Mutlu Yıllar Arkadaşlar... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nice Mutlu Yıllar Arkadaşlar...
12
●
905
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Kutlamaları
Nice Mutlu Yıllar Arkadaşlar...
1
2
31-12-2008, 18:29:23
#1
myqatsel
Şimdiden nice mutlu yıllar dilerim arkadaşlar..
2009 için dilediğiniz bütün dileklerin gerçeleşmesini umarım..
İnşallah tez zamanda da Filistin deki kardeşlerimiz bu zülümden kurtulur..
İyi yıllar..
31-12-2008, 18:30:45
#2
KingMania
benim için sadece takvim değişikliği
31-12-2008, 18:32:22
#3
Erhan
Davay davay 🌹
değişen bişey olmayacak
Benim için zorlanacağım tek konu muhasebeci olduğum için Makbuzlara ve Mahsuplara 2008 yazıp hata yapabilmektir
,
Nice senelere
31-12-2008, 18:34:16
#4
KaRa_MaSkE
Hayırlı yıllar arkadaşlar
31-12-2008, 19:13:28
#5
PuLSe
Üyeliği durduruldu
Evet takvim degişikligi
Nice mutlu takvim degişikliklerine
31-12-2008, 19:20:34
#6
hackxien
herkese öncelikle sağlıklı yıllar,inanın sağlık herşeyden önce geliyor,sağlımız yerinde olsun,huzurumuz olsun gerisi gelir zaten..
31-12-2008, 19:52:55
#7
myqatsel
Takvim değişikliği içinde iyi dilekte bulunabilirsiniz
.
31-12-2008, 22:01:39
#8
modogan
Tüm R10'a Mutlu yıllar.
31-12-2008, 22:34:42
#9
HaLiKARNaS
Üyeliği durduruldu
S.a R10 Ailesinin yeni yılını kutlar Tüm dünyaya barış mutluluk gelmesi dileklerimle
Nixe Mutlu YıLLara..
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler