Ben doğdum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ben doğdum
16
●
203
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Kutlamaları
Ben doğdum
1
2
04-01-2021, 00:14:45
#1
omerbeyofficial
Ben doğdum
04-01-2021, 00:15:52
#2
Misafir
Hemen platin gelmiş Mutlu Yıllar
omerbeyofficial
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
04-01-2021, 00:15:59
#3
mrbold
Çok güzel bir başarı
mutlu senelere
04-01-2021, 00:16:21
#4
oguzhanx
Allah anali babali buyutsun.
04-01-2021, 00:17:07
#5
mertinko
Doğduğun gün ama yıl olarak ileri değil mi
04-01-2021, 00:17:46
#6
KazanCreative
Mutlu yıllar, nice güzel yaşlara efendim
04-01-2021, 00:17:55
#7
Mert.in
Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
Aynı gün doğmuşuz, nice senelere.
04-01-2021, 00:17:57
#8
esterkanfii
Hepimizin bir defa başardığı bir olay
İyi yaşlar.
04-01-2021, 00:19:31
#9
ibocum
Doğum gününüz kutlu olsun.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler