• 12-11-2008, 15:30:55
    #1


    Facebook'dan edindiğim bilgiye göre bugün Kerem abinin (KadeWEB) doğum günüymüş. Gün itibari ile 22. yaşını dolduruyor. Nice senelere diyoruz.
  • 12-11-2008, 15:32:13
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    nice yıllara keremim
  • 12-11-2008, 16:15:32
    #3
    Kurumsal Üye
    Nice yıllara Kerem İyki doğdun..
  • 12-11-2008, 16:16:35
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Nice senelere Kerem abi
  • 12-11-2008, 16:17:29
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Nice yıllara...
    Ephitet~
  • 12-11-2008, 20:27:48
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Nice yıllara Kerem abi. Cebin kapalıydı,sesli kutlamak isterdim tabii ki. Nice mutlu,hedeflerimize ulaşacağımız yıllara inşallah.
  • 12-11-2008, 20:31:11
    #7
    Nice mutlu yıllara
  • 15-11-2008, 08:27:15
    #8
    Çok teşekkürler arkadaşlar. :çiçekvermesmileysi:

    Dipnot: Pasta için sağol ***!
  • 15-11-2008, 08:55:01
    #9
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    iyi ki doğdun Kerem