Nice senelere Kerem - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nice senelere Kerem
11
●
976
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Kutlamaları
Nice senelere Kerem
1
2
12-11-2008, 15:30:55
#1
Rudeboy
Facebook'dan edindiğim bilgiye göre bugün Kerem abinin (KadeWEB) doğum günüymüş. Gün itibari ile 22. yaşını dolduruyor. Nice senelere diyoruz.
12-11-2008, 15:32:13
#2
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
nice yıllara keremim
12-11-2008, 16:15:32
#3
Onurss
Kurumsal Üye
Nice yıllara Kerem
İyki doğdun..
12-11-2008, 16:16:35
#4
Erol
Üyeliği durduruldu
Nice senelere Kerem abi
12-11-2008, 16:17:29
#5
Ephi
Üyeliği durduruldu
Nice yıllara...
Ephitet~
12-11-2008, 20:27:48
#6
backdoor
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Nice yıllara Kerem abi. Cebin kapalıydı,sesli kutlamak isterdim tabii ki. Nice mutlu,hedeflerimize ulaşacağımız yıllara inşallah.
12-11-2008, 20:31:11
#7
myqatsel
Nice mutlu yıllara
15-11-2008, 08:27:15
#8
Kerem
Çok teşekkürler arkadaşlar. :çiçekvermesmileysi:
Dipnot: Pasta için sağol ***!
15-11-2008, 08:55:01
#9
EuK
Üyeliği durduruldu
iyi ki doğdun Kerem
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler