• 25-10-2008, 11:55:28
    #1
    Bugün 998. mesajımı atmış bulunuyorum arkadaşlarıma ve r10.net sponsorlarına teşekkürler bizlere güzel bir platform sağladıkları için
  • 25-10-2008, 11:57:29
    #2
    1000 imde bende açmıştım kitlemişlerdi

    1641 olmuşum
  • 25-10-2008, 11:58:30
    #3
    hadi 1000
  • 25-10-2008, 11:58:40
    #4
    geleneksel birşey kitlenecek birşey olmasa gerek
  • 25-10-2008, 12:02:09
    #5
    Benim mesaj sayım artmıyor son 4 ayrı konuya mesaj attım 998de kalmış
  • 25-10-2008, 12:03:18
    #6
    Üyeliği durduruldu
    3062 dile kolay
  • 25-10-2008, 12:03:41
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Kabullenemıyor sıstem
  • 25-10-2008, 12:04:05
    #8
    az kalmış fırat 1000 e ha gayret
  • 25-10-2008, 12:04:30
    #9
    evet kabullenmiyor dün 3-5ayı konuya yazı yazdım 998de kaldı entresan