Bugün Bende Baba Oldum. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bugün Bende Baba Oldum.
19
●
353
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Kutlamaları
Bugün Bende Baba Oldum.
1
2
3
16-06-2020, 22:17:23
#10
akin_erdik
Mert büyüdüğünde bu yoruma beğeni atmayı unutma. Foruma giremezsen davetiyen benden
16-06-2020, 22:18:05
#11
burakmatic
Hocam Allah Analı Babalı Büyütsün
16-06-2020, 22:18:22
#12
Buyrunefenim
uzun sağlıklı güzel günleri olur inşallah.
16-06-2020, 22:21:28
#13
kalipsotr
Allah analı babalı büyütsün, büyüdüğünde davetiyesini ben vermek isterim hocam
16-06-2020, 22:24:40
#14
dexterbilisim
Hayatının en büyük dönüm noktası
16-06-2020, 22:29:37
#15
DeamoN
ALLAH analı babalı büyütsün güzel sağlıklı sıhhatli ömürleri olur inş
16-06-2020, 22:31:27
#16
yasins
Allah analı babalı büyütsün.
16-06-2020, 23:12:41
#17
msergek
Hayırlı uğurlu olsun. Allah analı babalı büyütsün. Sağlıkli mutlu olsun, Allah hep iyi insanlarla karşılaştırsın.
17-06-2020, 10:42:20
#18
hacspectrum
Dreamer_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sağlıklı ömrü olsun doğum nasıl almanyada oldu onu anlamadım turist vizesi mi vardı
Eşimin oturumu vardı.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler