Kadir Gecesi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kadir Gecesi
35
●
1.826
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Kutlamaları
Kadir Gecesi
1
2
3
4
26-09-2008, 09:56:03
#1
excalibur
Tüm R10.net üyelerinin ve ailelerinin Kandilini kutlar bu mübarek günde okuduğunuz duaların Yüce Allah 'ın (cc) katında kabul edilmisini dilerim.
26-09-2008, 12:32:25
#2
EuK
Üyeliği durduruldu
teşekkürler sen ve tüm üyelerimizin Kandili mübarek olsun.
26-09-2008, 12:33:06
#3
gangan
herkesin kandili mübarek olsun
26-09-2008, 12:34:07
#4
proasus
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bilmukabil (bilmukabele )
26-09-2008, 12:58:20
#5
rgnkR
Herkesin kandili mübarek olsun.
26-09-2008, 13:07:38
#6
zeynelkoc
allah hepimize bu geceyi idrak etmeyi nasip etsin
buraya bakanlar ayrıca şu konuyada baksınlar
https://www.r10.net/off-topic/238389-...i-bilelim.html
26-09-2008, 13:20:43
#7
deChiffre
Allah razı olsun..
Kandiliniz Mübarek Olsun arkadaşlar..
müvvahidane bir bilinç getirmesi dileğiyle..
26-09-2008, 13:21:42
#8
Webing
Üyeliği durduruldu
Sadece r10 değil bütün müslümanların kadir gecesini kutlarım.
26-09-2008, 13:22:04
#9
memo66000
Üyeliği durduruldu
Tüm üyelerin jandili mübarek olsun
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler