• 26-09-2008, 09:56:03
    #1
    Tüm R10.net üyelerinin ve ailelerinin Kandilini kutlar bu mübarek günde okuduğunuz duaların Yüce Allah 'ın (cc) katında kabul edilmisini dilerim.
  • 26-09-2008, 12:32:25
    #2
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler sen ve tüm üyelerimizin Kandili mübarek olsun.
  • 26-09-2008, 12:33:06
    #3
    herkesin kandili mübarek olsun
  • 26-09-2008, 12:34:07
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bilmukabil (bilmukabele )
  • 26-09-2008, 12:58:20
    #5
    Herkesin kandili mübarek olsun.
  • 26-09-2008, 13:07:38
    #6
    allah hepimize bu geceyi idrak etmeyi nasip etsin
    buraya bakanlar ayrıca şu konuyada baksınlar
    https://www.r10.net/off-topic/238389-...i-bilelim.html
  • 26-09-2008, 13:20:43
    #7
    Allah razı olsun..
    Kandiliniz Mübarek Olsun arkadaşlar..
    müvvahidane bir bilinç getirmesi dileğiyle..
  • 26-09-2008, 13:21:42
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Sadece r10 değil bütün müslümanların kadir gecesini kutlarım.
  • 26-09-2008, 13:22:04
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Tüm üyelerin jandili mübarek olsun