• 20-10-2006, 13:28:42
    #10
    Misafir
    Mutlu yıllar
  • 20-10-2006, 13:54:35
    #11
    doğdunmu yaa

    mutlu yıllar olsun sağlıklı ve mutlu nice seneler..
  • 20-10-2006, 15:48:28
    #12
    Mutlu Yıllar.
  • 20-10-2006, 17:01:21
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Sen amca olmuşsun ya
    Mutlu yıllar amca
  • 20-10-2006, 17:12:04
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Nice senelere.
  • 20-10-2006, 17:14:13
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Galiba forumdaki gercek yas olarak en büyüğümüz.

    Nice senelere.
  • 20-10-2006, 17:18:14
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Bu forum için değmez...
  • 20-10-2006, 17:18:35
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Yeni yaşını sağlıklı, mutlu ve başarılı birşekilde geçirmeni dilerim.İyiki doğdun Atakan abi.Nice senelere
  • 20-10-2006, 17:24:28
    #18
    Atakan usta doğum günün kutlu olsun Ailenle birlikte sana mutlu yarınlar dilerim