• 12-06-2019, 09:06:18
    #1
    r10 ailesine dahil olalı bugün itibariyle tam 5 yıl oldu.Nice 5 yıllara inşallah...
  • 12-06-2019, 09:08:41
    #2
    R10 yaşımız aynı 😊benim de çok olmadı 5 yıla gireli
  • 12-06-2019, 09:09:33
    #3
    nice ticaret dolu yıllara hocam. r10'un db gitmeseydi sanırım bende 9 yıllık üye falan olacaktım
  • 12-06-2019, 09:10:13
    #4
    Uzun ömürlü olsun
  • 12-06-2019, 09:11:16
    #5
    Üyeliği durduruldu
  • 12-06-2019, 09:37:59
    #6
    Konu başlığını görünce biberonu bırakıp r10'a mı başladı diye düşündüm.
    Nice uzun senelere
  • 12-06-2019, 09:42:24
    #7
    Nice senelere )
  • 12-06-2019, 09:47:32
    #8
    Nice senelere Benimde 2 ay sonra 6 sene olucak
  • 12-06-2019, 17:37:21
    #9
    Hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar. Nice hep beraber bol kazançlı ve mutlu senelere