5 yaşındayım... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
5 yaşındayım...
8
●
326
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Kutlamaları
5 yaşındayım...
12-06-2019, 09:06:18
#1
Vakana
r10 ailesine dahil olalı bugün itibariyle tam 5 yıl oldu.Nice 5 yıllara inşallah...
12-06-2019, 09:08:41
#2
CytSaiN
R10 yaşımız aynı 😊benim de çok olmadı 5 yıla gireli
12-06-2019, 09:09:33
#3
ByPowerfuL
nice ticaret dolu yıllara hocam. r10'un db gitmeseydi sanırım bende 9 yıllık üye falan olacaktım
12-06-2019, 09:10:13
#4
DenqeSiz
Uzun ömürlü olsun
12-06-2019, 09:11:16
#5
Sekosa
Üyeliği durduruldu
12-06-2019, 09:37:59
#6
CGLR
Konu başlığını görünce biberonu bırakıp r10'a mı başladı diye düşündüm.
Nice uzun senelere
12-06-2019, 09:42:24
#7
grknaks
Nice senelere
)
12-06-2019, 09:47:32
#8
Cilingir
Nice senelere
Benimde 2 ay sonra 6 sene olucak
12-06-2019, 17:37:21
#9
Vakana
Hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar. Nice hep beraber bol kazançlı ve mutlu senelere
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler