• 16-04-2019, 13:16:38
    #10
    Hayırlı olsun, Allah utandırmasın, Mutluluklar. Darısı biz bekarların başına
  • 16-04-2019, 13:17:58
    #11
    Mutluluklar dilerim, Allah utandırmasın. Evlilik güzel şeydir her iki tarafın bir birine saygısı sevgisi bitmediği sürece evlilikte bitmez. 11. yılı devirdim Allah'ın izniyle.
  • 16-04-2019, 13:18:44
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Mutluluklar
  • 16-04-2019, 13:21:57
    #13
    igtr.net
    Bir gün mutlak öleceğiz türkülerle gömün beni 😂 nedense bu aklıma geldi 😂

    Mutluluklar dilerim hocam 😊
  • 16-04-2019, 13:24:38
    #14
    Kurumsal Üye
    Kısmetse 4 Mayıs'ta benimde olacak Bekarlığı özlermiyim acaba
  • 16-04-2019, 13:24:49
    #15
    Mutluluklar Bir de bu olaya neden dünya evi diyoruz
  • 16-04-2019, 13:28:16
    #16
    İnsan neden evlendiğini internet ortamında paylaşır ki ? 🤔 Git eşinle dostunla arkadaşlarınla sosyal olmaya bak bence. Yeni trend bu galiba artık. Evlendim hüulooog şaaak bi evlilik fotoğrafı Allahtan resim koymamışsin. Gerek yok üstad böyle şeylere ayıptır.

    Allah mutlu mesut bahtiyar etsin.
    • Vakana
    Vakana bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-04-2019, 13:30:15
    #17
    Allah mesut etsin.
  • 16-04-2019, 13:33:22
    #18
    Allah bir yastıkta kocatsın hocam 😂