• 08-12-2018, 17:11:05
    #1
    Değerli r10.net üyeleri 07.12.2018 tarihinde saat 9.27 de kizim asel dunyaya geldi. ve mutlulugumu sizinle paylasmak istedim. okadar mutluyum ki kelimeler yetmiyor anlatmaya allah herkeze bir evlat nasip etsin insallah suan hastanedeyim inanin ayrilamiyorum yanindan her dakka bakip koklayasim geliyor ee kolay degil ilk defa baba oluyoruz
  • 08-12-2018, 17:12:22
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Allah analı babalı büyütsün inşallah Sanırım o an gelene kadar asla bilemeyeceğiz nasıl bir his olduğunu
  • 08-12-2018, 17:12:45
    #3
    Gözünüz aydın hocam, Allah analı babalı büyütsün.
  • 08-12-2018, 17:16:29
    #4
    Kurumsal PLUS
    Allah analı babalı büyütsün. Güzel bir hayat nasip etsin.
  • 08-12-2018, 17:18:30
    #5
    Gözünnaydın sağlıklık huzurlu bir ömür dileğiyle
  • 08-12-2018, 17:19:27
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Allah analı babalı büyümeyi nasip eylesin
  • 08-12-2018, 17:22:14
    #7
    Allah analı babalı büyütsün hocam.
  • 08-12-2018, 17:23:03
    #8
    Allah analı babalı büyütsün..
  • 08-12-2018, 17:23:53
    #9
    Allah analı babalı büyütsün Sağlıklı bir ömür dilerim