Değerli r10.net üyeleri 07.12.2018 tarihinde saat 9.27 de kizim asel dunyaya geldi. ve mutlulugumu sizinle paylasmak istedim. okadar mutluyum ki kelimeler yetmiyor anlatmaya allah herkeze bir evlat nasip etsin insallah suan hastanedeyim inanin ayrilamiyorum yanindan her dakka bakip koklayasim geliyor ee kolay degil ilk defa baba oluyoruz