• 20-06-2014, 18:36:46
    #1
    Bugün yaslandim 15 yasina girdim yaslaniyoruz valla
  • 20-06-2014, 19:09:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    doğum gününüz kutlu olsun hocam
  • 20-06-2014, 19:09:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Doğum gününüz kutlu olsun 15 yaş yaşlılık mı yahu
  • 20-06-2014, 19:09:48
    #4
    doğum gününüz kutlu olsun
  • 20-06-2014, 19:10:57
    #5
    15'te insan yaşlanıyorsa biz ölmüşüz o zaman
  • 20-06-2014, 19:12:57
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yaşlanıyoruz Valla Ula mübarek cuma günü çarpılcan hele bi büyü ergen ol
  • 20-06-2014, 19:17:13
    #7
    harbiden yaşlanmışsın, doğum gününü kutlarım
  • 20-06-2014, 19:20:45
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Doğum gününüz kutlu olsun, nice yıllara.
  • 20-06-2014, 20:10:02
    #9
    burakcinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğum gününüz kutlu olsun hocam
    UnFoLLoW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğum gününüz kutlu olsun 15 yaş yaşlılık mı yahu
    speedy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğum gününüz kutlu olsun
    ZorbAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15'te insan yaşlanıyorsa biz ölmüşüz o zaman
    SerhattB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşlanıyoruz Valla Ula mübarek cuma günü çarpılcan hele bi büyü ergen ol
    Milenyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    harbiden yaşlanmışsın, doğum gününü kutlarım
    Piiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğum gününüz kutlu olsun, nice yıllara.
    Dogum günümü kutlayan herkese tek tek tesekkür ederim.