Mutlu Yıllar - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Mutlu Yıllar
4
●
426
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Kutlamaları
Mutlu Yıllar
31-12-2013, 10:29:37
#1
CND
Artık 2013'ü geride bırakıyoruz. Tüm r10.net ailesinin yeni yılını şimdiden kutlarım.
Yeni yılın; sağlık, mutluluk, huzur ve bol kazanç getirmesini dilerim.
Umarım 2013'ten daha güzel bir yıl geçiririz...
31-12-2013, 11:04:16
#2
rkalkan
r10 ailesi mutlu yıllar
Hepimiz için bol kazançlı, sağlıklı ve mutluluk dolu bir yıl olması dilerim
31-12-2013, 12:15:49
#3
Captain_Oberon
Üyeliği durduruldu
herkeze mutlu yıllar
31-12-2013, 12:32:13
#4
GoogleFan
¨♥*✫♥,
,✯´ ´*✫
.♥* .. __/\__
.*♥ .*-:¦:-*
¸.✫ .. / .*.\
~`,`~ | mutlu yillar
¸ .✫ . **
´¸ *♥..´¸ *♥♫♥ *
´¸¸♥* ..✯♫♥ *
´¸.✫ . .. *♥♫♫♥*
~`,`~ . . ✯♥♦♫♥♥*.
`.✫` . . *♥☺♥♥☺♥*.
●/ . ..✯♥♥♠♫♥#♥♥ *..
/ ▌ . *♥♫♥♫♥♫♥ ♫♥*
/ \ ╬╬╬╬
02-01-2014, 13:28:21
#5
Feyyaz
Msjim silinmis hayrlisi..
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler