• 31-12-2013, 10:29:37
    #1


    Artık 2013'ü geride bırakıyoruz. Tüm r10.net ailesinin yeni yılını şimdiden kutlarım.

    Yeni yılın; sağlık, mutluluk, huzur ve bol kazanç getirmesini dilerim.

    Umarım 2013'ten daha güzel bir yıl geçiririz...
  • 31-12-2013, 11:04:16
    #2
    r10 ailesi mutlu yıllar
    Hepimiz için bol kazançlı, sağlıklı ve mutluluk dolu bir yıl olması dilerim
  • 31-12-2013, 12:15:49
    #3
    Üyeliği durduruldu
    herkeze mutlu yıllar
  • 31-12-2013, 12:32:13
    #4
    ……………¨♥*✫♥,
    ………,•✯´………´*✫
    …….♥*…………….. __/\__
    …….*♥……………….*-:¦:-*
    …¸.•✫…………..……/ .•*•.\
    …~`,`~………………… | mutlu yillar
    ¸….✫…………………. *•*
    ´¸…*♥..´¸……………*♥♫♥ *
    ´¸¸♥*………………..✯•♫•♥ •*
    ´¸.•✫ ….………….. *♥•♫•♫♥*
    ~`,`~….…………. ✯♥•♦♫♥•♥*.
    `.✫`…….………. *♥☺♥•♥•☺♥*.
    ●/ ……….……..✯♥•♥♠♫♥#♥•♥ *..
    / ▌……….……*♥♫•♥♫•♥♫♥ •♫♥*
    / \…………………… ╬╬╬╬
  • 02-01-2014, 13:28:21
    #5
    Msjim silinmis hayrlisi..