Baba oldum. - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Baba oldum.
50
●
2.154
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Kutlamaları
Baba oldum.
1
2
3
4
5
6
03-08-2013, 21:12:49
#46
tahamata
Allah analı babalı büyütsün, yaşı uzun olsun.
03-08-2013, 21:13:32
#47
YavuzSelim
Allah analı babalı buyutsun, hayırlı ve sağlıklı bir evlat olması dileğiyle.
Mobil cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi. Yazım ve harf hatasını mazur görünüz.
03-08-2013, 21:15:11
#48
thenefy
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Allah bagislasin hele bu gunde.
GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
03-08-2013, 21:27:21
#49
mavikral
çok faziletli bir günde doğmuş allah analı babalı büyütsün.
03-08-2013, 21:33:18
#50
Sathko
Üyeliği durduruldu
Ne mutlu size, Allah sağlık versin. Yavrunuzla beraber ailecek inş. nice Kadir Gecelerine.
20-08-2013, 16:50:11
#51
KAHVEDAR
ALLAH sağlıklı hayırlı evlat olmasına nasip etsin hocam.
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler