• 08-09-2025, 12:40:43
    #1
    R10 Sigortacısı
    Merhaba,

    Ekran kartını ilk isteyen kişiye ücretsiz aras kargo ile göndereceğim. Kargo ücreti ödeyeceğiniz unutmayarak sırf laf olsun diye istemeyin. Çalışıyor hiçbir sorunu yok. Ancak olmaz ya olurda sorun çıkarsa da ücretsiz göndereceğim bir şeye kimse hak aramaya kalkmasın lütfen. Artık neler yaşadıysam bu güne kadar 😃

    Gönderilecek kişinin minimum 1 yıl r 10 üyesi olması ve hiç negatif ticaret puanı almamış olması şartı vardır.

    Umarım işine yarayan birinin ihtiyacını giderir. İhtiyacı olmayan lütfen istemesin.

    Gerekli tüm bilgiler aşağıdadır. Bilgileri chatgpt vermiştir.

    Fotoğraftaki model NVIDIA GeForce GT 220 tabanlı bir ekran kartı. Senin kartın üzerinde yazan kod AX-GT220/1GBD3PS3-DH, yani AXLE firmasının 1 GB DDR3 belleğe sahip GT 220 modeli.

    Temel teknik özellikleri:

    GPU modeli: NVIDIA GeForce GT 220 (Tesla mimarisi, GT216 GPU)

    Çıkış yılı: 2009

    Bellek kapasitesi: 1 GB DDR3

    Bellek veri yolu: 128-bit

    Çekirdek frekansı: ~625 MHz (modele göre değişebilir)

    Bellek frekansı: ~790 MHz (DDR3 için efektif 1580 MHz)

    Shader (CUDA çekirdek sayısı): 48

    DirectX desteği: DirectX 10.1

    Bağlantılar: Genellikle DVI, VGA ve HDMI çıkışları bulunuyor.

    Güç ihtiyacı: Ekstra güç girişi gerektirmez, PCIe yuvasından aldığı güç yeterlidir.


    Bugünün standartlarına göre eski ve giriş seviyesi bir ekran kartı ama ofis işleri, eski oyunlar ve temel video oynatma için kullanılabiliyor.
  • 08-09-2025, 12:42:25
    #2
    selam taleb edebilir miyiz?
  • 08-09-2025, 12:43:05
    #3
    Alabilirim hocam
  • 08-09-2025, 12:43:28
    #4
    R10 Sigortacısı
    erenakkus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selam taleb edebilir miyiz?
    Merhaba, konuda yazdım. Negatif trade sahibi olmanız nedeniyle maalesef.
    Harunn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alabilirim hocam
    Merhaba kargo bilgilerinizi eksiksiz gönderirseniz bugün teslim etmeye çalışayım. İyi günlerde kullanın.
  • 08-09-2025, 12:45:25
    #5
    Uygun ise bizde alabiliriz.
  • 08-09-2025, 12:46:13
    #6
    almak isterim kargo koduda verebilirim hocam ücretsiz gönderirsiniz eğer bana kalırsa
  • 08-09-2025, 12:47:13
    #7
    white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, konuda yazdım. Negatif trade sahibi olmanız nedeniyle maalesef.

    Merhaba kargo bilgilerinizi eksiksiz gönderirseniz bugün teslim etmeye çalışayım. İyi günlerde kullanın.
    Sağolun hocam benden sonraki arkadaşa verebilir misiniz ?
  • 08-09-2025, 12:55:13
    #8
    R10 Sigortacısı
    NurBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uygun ise bizde alabiliriz.
    Hocam gördüğüm kadarıyla hosting firması sahibisiniz. Amacım ihtiyacı olan birine göndermek. Kurumsal firmaya destek olmak değil.

    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    almak isterim kargo koduda verebilirim hocam ücretsiz gönderirsiniz eğer bana kalırsa
    Hocam bireysel isteyen siz oldunuz. Aras kargo dışında gönderim sağlayamıyorum. Uygun ise özelden kargo bilgileri gönderebilirsiniz.
  • 08-09-2025, 13:02:56
    #9
    white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam gördüğüm kadarıyla hosting firması sahibisiniz. Amacım ihtiyacı olan birine göndermek. Kurumsal firmaya destek olmak değil.


    Hocam bireysel isteyen siz oldunuz. Aras kargo dışında gönderim sağlayamıyorum. Uygun ise özelden kargo bilgileri gönderebilirsiniz.
    teşekkkürler hocam ihtiyaç vardı ekran kartsız kasam için yazdım.