• 06-09-2025, 18:56:19
    #1
    Kodların süresi yarın bitiyormuş, bilginize.
    Kullanmayacak arkadaşlar boşuna kodları hesaplarına eklemesin.


    KTKD4HL9
    DMRIAG32
    WDA8J4VP
    E7BR4999
  • 06-09-2025, 18:59:26
    #2
    Bir tane de bende var, bu kodlar geçersiz hale geldiklerinde bana ulaşırsanız veririm.
  • 06-09-2025, 19:02:53
    #3
    Parasite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir tane de bende var, bu kodlar geçersiz hale geldiklerinde bana ulaşırsanız veririm.
    O halde alan arkadaşlar aldım der ise konuya başka kodlar da eklenecektir.
  • 06-09-2025, 19:03:43
    #4
    Bir tanede benden

    3LHZEI57
  • 06-09-2025, 19:04:41
    #5
    emircn2k adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O halde alan arkadaşlar aldım der ise konuya başka kodlar da eklenecektir.
    Tükendiği zaman bana ulaşırsan bendekini vereyim hocam sana ya da direkt konuya eklerim.
  • 06-09-2025, 19:11:48
    #6
    Direk hesaptan eklemek yeterli mi yoksa siparişi teslim alınca mı kodlar iptal oluyor
  • 06-09-2025, 19:13:41
    #7
    Myilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direk hesaptan eklemek yeterli mi yoksa siparişi teslim alınca mı kodlar iptal oluyor
    Hesaba eklemek yeterli diye biliyorum hocam
  • 06-09-2025, 19:13:52
    #8
    Myilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direk hesaptan eklemek yeterli mi yoksa siparişi teslim alınca mı kodlar iptal oluyor
    Kodu hesaba tanımlayınca geçersiz olur hocam.
  • 06-09-2025, 19:19:09
    #9
    Cevaplar için teşekkürler şimdiki kodlar tükenmiş kullanmayacak olan bana da iletebilrise sevinirim