• 06-11-2012, 22:10:20
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bodrumluları görebilir miyiz yavhu?
    Burada doğanları,
    Burada yaşayanları,
    Yazın gelenleri,
    Kışın gidenleri .

    R10 Bodrum Kadrosu

    - @Softurk;
    - @SHNBilisim;
    - @demented;
    - @Burockz; (Milas)
    - @psturkey;
    -
    -
    -
    -
    -

  • 02-01-2013, 14:57:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ah bodrum vah bodrum 3 sene önce bodruma ilk ayak bastıktan sonra kışlardan nefret eder oldum yazları 3-4 ay gümbetteyim çok severim bodrumu
  • 08-01-2013, 14:48:55
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Yazın ordayım ; ) numberone bodrum
  • 11-09-2013, 01:14:09
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yokmu buralarda olan?
    Heyyy
  • 11-09-2013, 01:16:45
    #5
    4 gün oldu döneli. 1 aydır ordaydım
  • 11-09-2013, 01:33:56
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2 Gün önce Bodrum, Turgutreis'ten geldim. Bodrum ve oralar cennet gibi
  • 11-09-2013, 01:35:13
    #7
    Üyeliği durduruldu
    F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 gün oldu döneli. 1 aydır ordaydım
    MehmetY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 Gün önce Bodrum, Turgutreis'ten geldim. Bodrum ve oralar cennet gibi
    Haber versenize ya
    Çay sohbet muhabbet ederdik .
  • 11-09-2013, 01:35:51
    #8
    Softurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haber versenize ya
    Çay sohbet muhabbet ederdik .
    Allah nasip ederse seneye inşallah
  • 11-09-2013, 01:44:47
    #9
    Softurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haber versenize ya
    Çay sohbet muhabbet ederdik .
    2 aydır r10'a girmiyordum ki kafa dinlemek için Seneye inşalalh yaparız bişeyler.