• 17-06-2007, 21:43:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Lep demeden yebiliyi anlayan Çorum ahalisi bu yanda yok galiba.Bir ses verin hele
  • 17-06-2007, 21:44:50
    #2
    97-2000 arası az leblebisini yemedim
  • 17-06-2007, 22:03:12
    #3
    Üyeliği durduruldu
    çorum dedinakar şimdi herkes.
  • 21-06-2007, 22:49:35
    #4
    Üyeliği durduruldu
    puhaaaa kimse olmazmı yaww hangi taşın altındasınız
  • 27-06-2007, 23:36:10
    #5
    Üyeliği durduruldu
    yav çorumlu olmasam bile yolumuz üstünde daha bu sabah osmancıkta mola verdik sürekli istanbul-tokat arası
  • 15-07-2007, 22:37:26
    #6
    Üyeliği durduruldu
    dostum ''osmancık'' değil orası ''osmancuk'' tabi corumlucada
  • 15-07-2007, 22:47:56
    #7
    Bu sene mezunlar günü düzenlenicekti yattı artık seneye sanırım.
  • 15-07-2007, 23:19:50
    #8
    Çorum bana yakın
  • 02-09-2007, 19:59:41
    #9
    Üyeliği durduruldu
    corumlular kayıp anlaşıldı.