Corum ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Corum ?
14
●
1.203
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Etkinlik Duyuruları
Corum ?
1
2
17-06-2007, 21:43:45
#1
kod1881
Üyeliği durduruldu
Lep demeden yebiliyi anlayan Çorum ahalisi bu yanda yok galiba.Bir ses verin hele
17-06-2007, 21:44:50
#2
turkcekaynak
97-2000 arası az leblebisini yemedim
17-06-2007, 22:03:12
#3
Hasanaad
Üyeliği durduruldu
çorum dedin
akar şimdi herkes.
21-06-2007, 22:49:35
#4
kod1881
Üyeliği durduruldu
puhaaaa kimse olmazmı yaww hangi taşın altındasınız
27-06-2007, 23:36:10
#5
kampusteyim
Üyeliği durduruldu
yav çorumlu olmasam bile yolumuz üstünde daha bu sabah osmancıkta mola verdik
sürekli istanbul-tokat arası
15-07-2007, 22:37:26
#6
kod1881
Üyeliği durduruldu
dostum ''osmancık'' değil orası ''osmancuk''
tabi corumlucada
15-07-2007, 22:47:56
#7
turkcekaynak
Bu sene mezunlar günü düzenlenicekti yattı artık seneye sanırım.
15-07-2007, 23:19:50
#8
Varista
Çorum bana yakın
02-09-2007, 19:59:41
#9
kod1881
Üyeliği durduruldu
corumlular kayıp anlaşıldı.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler