Malatyaya gelsin dana'nın boynuzlarını biraz törtüleyecem sen merak etme zedrh+

boynuzunun üstünde bile yürüyebilecek
geliyom az kaldı sabret 4-5 gün sonrada ordayım
Dana sen kahraman ile mi buluştun allah akıl fikir versin
yanlış tanımışınız

kahraman benden korksun. daha bebe lan bu
bizi çağıran olmadı
kahraman anladın sen onu
şimdi ıspartadayım gece geldim perşembe sabah geri ankarada olacam olmazsa ararım buluşuruz da nerdesin bilinmiyo ki.
afyondamısın, ankaradamısın, istanbuldamısın. Bi aksilik olmazsa birkaç gün sonra yine toplaşırız.