• 22-04-2007, 10:25:31
    #28
    Misafir
    Kahraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +18 diyoruz alper sidiii
    Kaho resim duruyo
  • 23-04-2007, 08:50:29
    #29
    emucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malatyaya gelsin dana'nın boynuzlarını biraz törtüleyecem sen merak etme zedrh+
    boynuzunun üstünde bile yürüyebilecek
    geliyom az kaldı sabret 4-5 gün sonrada ordayım
    aLp3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dana sen kahraman ile mi buluştun allah akıl fikir versin
    yanlış tanımışınız kahraman benden korksun. daha bebe lan bu
    zedrh+ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizi çağıran olmadı
    kahraman anladın sen onu
    şimdi ıspartadayım gece geldim perşembe sabah geri ankarada olacam olmazsa ararım buluşuruz da nerdesin bilinmiyo ki.
    afyondamısın, ankaradamısın, istanbuldamısın. Bi aksilik olmazsa birkaç gün sonra yine toplaşırız.
  • 23-04-2007, 09:58:13
    #30
    Misafir
    deli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi aksilik olmazsa birkaç gün sonra yine toplaşırız.
    Yok kardeş sen Toplaş aman bize bulaşma
  • 24-04-2007, 19:01:33
    #31
    dana alırım anahtarını
  • 24-04-2007, 19:12:33
    #32
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok kardeş sen Toplaş aman bize bulaşma
    sen olmazsan toplaşamayız
    Kahraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dana alırım anahtarını
    alaman
    perşembe yine geliyom sanırım 1-2 gün daha duracam
  • 24-04-2007, 19:14:02
    #33
    bu sefer ofise gelirsin.
  • 24-04-2007, 19:15:22
    #34
    bulabilirsem :S
  • 24-04-2007, 20:36:45
    #35
    Misafir
    Kahraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu sefer ofise gelirsin.
    O boktan ofise herkesi davet ediyon bakıyomda yatılı misafir olarak eve gelcem desenleri resimde görmüştüm
  • 26-04-2007, 16:34:33
    #36
    HitcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende yakınım sana. Dudullu'nun neresinden
    4/5 yıl çalıştım Dudullu'da. 7. Esenşehir'i iyi bilirim. Dudullu tepesini de
    vay vay vay dudullu barem var büyük bir market oraya tam 50 metre yakınındayım . 7. esenşehir e bağlı zaten . nerde çalıştın hitch görmüştürüm seni