• 19-10-2020, 17:44:49
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.

    Selamlar,R10 da yeni olduğum R10’dan gelen herkese 980 uc 50₺. Bayii zımbırtısı ile uğraşmıyorum bireysel kim gelirse istediği miktarda istediği kadar hesaba yükleme yapabilir.
    ID Vermeniz yeterlidir. Yükleme süresi 1 saat ile 12 saat arasında gerçekleşir.
    Yüklenmeyen hesaplara aynı gün para iadesi yapılmaktadır.
    Toplu alımlar için lütfen whatsapptan belirtin.
    Steam ve Razer gold satışı.
    Ödeme yöntemleri ise
    İLETİŞİM
    https://wa.me/message/5EZBNMP4YE2PK1

    Forum dışı referanslar.

  • 19-10-2020, 19:43:57
    #2
    Bayilik oluyor mu?
  • 19-10-2020, 19:47:13
    #3
    mazizorhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayilik oluyor mu?
    günlük minimum sipariş şartı ile oluyor.
  • 26-10-2020, 00:57:22
    #4
    Güncel