• 04-06-2006, 23:24:32
    #10
    afsin adlı üyeden alıntı:
    elimdeki mp3lewri tektek ziplemek için program varmı?160 gb mp3 var tektek ziplemek olum olur

    hehe aynı dertten bende yanıyorum öyle birşey var ise gerçekten süper olur.. bir tane program vardı işime yarayacak onu buldum sıra buna geldi inşallah onuda bulacam
  • 05-06-2006, 00:08:56
    #11
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Bul kardeş vallaha
  • 05-06-2006, 13:16:45
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Bu benim ilgi alanma giriyo... TAG rename derim. Bir satır aşağıya tıklayın ve aratın bulursunuz
  • 09-08-2006, 13:10:47
    #13
    Üyeliği durduruldu
    teşekürler
  • 15-05-2007, 23:47:09
    #14
    arkadaşlar bu mp3 leri tek tek rarlamak ile ilgili program buldunuzmu acaba 120gb mp3 var bende ama bunları tek tek rar lamak imkansız neredeyse kolay çözümü varmı bunun

    teşekkürler...
  • 17-05-2007, 01:43:22
    #15
    Üyeliği durduruldu
    C#'ta yapılır böyle birşey fakat Rar için bir dll bulamadım.BZip, GZip, Zip Ve Tar'a çeviren class yapıları buldum.
  • 18-05-2007, 20:52:13
    #16
    Gerçekten süper. Ben de böyle bir şey arıyordum. Teşekkürler...
  • 18-05-2007, 20:54:44
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Blade__ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar bu mp3 leri tek tek rarlamak ile ilgili program buldunuzmu acaba 120gb mp3 var bende ama bunları tek tek rar lamak imkansız neredeyse kolay çözümü varmı bunun
    teşekkürler...
    anladıysam eğer bunu winrar da zaten yapabiliyorsunuz 15 şarkıyı sectiniz diyelim sağ tıklayp orda bi seçenek var sonra 15 şarkı ayrı ayrı .rar lanıyor.

    --

    bnm sorum şu mesela şarkının adı sago - baytar.mp3 olsun bunun sonuna www.xxx.xx gibi site yazmak yani şarkı isminin sonuna ekleme yapack ismini silmeden bu programla yapılırmı bu ? sago - baytarwww.xxx.xx.mp3 gibi olacak yni.
  • 18-05-2007, 22:31:52
    #18
    winrar dediğin gibi yapıyor ama bu seferde dosyalara şifre veremiyorsun hem şifre verip hem dediğin şekilde site adı ekleyerek aynı anda otomatik sıkıştırmak mümkünmü şuan da yoksa çok şeymi istedik