Merhaba arkadaşlar ,
Çok yakında satışa çıkaracağım oyun launcherının alt yapısını kuruyorum.
Önerilerinizi bekliyorum.Bir oyun launcherında beklentileriniz nelerdir.
Oyun launcherı kuruyorum , önerileriniz var mıdır ?
5
●537
- 02-01-2011, 12:47:24Öneriniz için teşekkürler , Grafik alanında herkese ayrı ayrı launcer hizmeti vereceğim.Hack4Life adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-01-2011, 13:47:45oyun sitesinden duyurular her kapatılıp açıldığında değişen arkaplan
- 02-01-2011, 18:37:55biraz daha açık söylerseniz...Squit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler , önerinizi ekledim.CaglarYALCIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle