Merhabalar, flash oyun yapmak istiyorum ancak öyle çok abartılı değilde sadece yapboz şeklinde yapacağım.
Yapılışını kısaca anlatacabilecek yada adres verebilecek olan var mı ? Tabii bir programda önerirseniz çok sevinirim.
Yardım eden etmeyen herkese teşekkürler.
Yapboz oyunu yapmak için önerdiğiniz program var mı ? (SWF)
11
●3.610
- 15-08-2010, 00:02:18Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Jigsaw programı vardı süper ötesi,
http://www.jigzone.com/
http://jigsawonline.net/
http://www.easy-jigsaw-maker.com/
http://www.flash-gear.com/npuz/
http://kraisoft.com/puzzle-games/eve...gsaw/index.htm
http://www.techsupportalert.com/cont...nd-creator.htm
önceleri kullanmıştım, bir süredir kullanmıyorum. Bu linklerden de programlar bulabilirsiniz. Yardımcı olabileceğim bir şey olursa yazın araştırırım.
- 15-08-2010, 00:45:26Hocam güzel bir paylaşım yapmışsınız bir ara bende çok aramıştım kendi çocuklarımın resimlerinden yapboz yapmak için ama aradıgımı bulamamıştım.Burdaki programları incelemeye çalıştım fakat ingilizcem olmadıgımı için işin içinden çıkamadım.chackal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin tavsiye edeceginiz kullanımı basit bir program önerirmisiniz. - 15-08-2010, 01:26:40Hocam çok sağol, gerçekten çok işime yaradı. Tekrar teşekkürler.chackal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2010, 05:59:28Türkçe kaynak olarak:futli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.inndir.com/ara.php?ara=puzzle&x=0&y=0
http://www.inndir.com/AlterJig-32777p.html
http://www.inndir.com/Jigsaw_Puzzle_Lite-20484p.html
Bu sayfalar yardımcı olacaktır.
Rica ederim, umarım işinize yarar.Bydvt_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 15-08-2010, 14:12:50Hocam buradan nasıl yapılıyor ? Sudoku bulmaca vs var sanırım. Ama puzzle :STeRaPi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle