• 15-07-2010, 01:13:34
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba beyler

    Outlook ile mail alma gönderme hakkında bir sorum olacak

    Mail geliyor gönderilmiyor nedense Linux sunucu üzerinde ?

    Portları

    *110
    *587

    olarak ayarladım sınama iletisi gönderilemedi diyor e-posta alabiliyoruz ama e-posta gönderemiyoruz.
  • 24-07-2010, 14:55:52
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sunucuda alarlarını yaptın mı kardeş bence bi sunucundaki programı kontrol et