Merhaba beyler
Outlook ile mail alma gönderme hakkında bir sorum olacak
Mail geliyor gönderilmiyor nedense Linux sunucu üzerinde ?
Portları
*110
*587
olarak ayarladım sınama iletisi gönderilemedi diyor e-posta alabiliyoruz ama e-posta gönderemiyoruz.
Yardım:Outlook Banlantı Sorunları Hakkında
1
●383