• 14-01-2010, 01:38:55
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    linebilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski sürümlerinde lisanslı idi. 30 gün geçince çalışmıyordu..
    Tamam bende yeni sürümü soruyorum işte. Lisanslı ile lisanssız arasında ne farklar var diye
  • 14-01-2010, 01:42:30
    #11
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Deneme süresinde ortalama 5 ile 10 dk işlem gördükten sonra kesiliyor ve 15 dk beklemeniz gerekiyor, bu süreler zaman zaman değişiyor. Ücretli alırsanız süresiz baglanabiliyorsunuz.
  • 14-01-2010, 01:42:32
    #12
    webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam bende yeni sürümü soruyorum işte. Lisanslı ile lisanssız arasında ne farklar var diye
    Bu konu hakkında pek bilgim yok ama, herhangi bir fark olduğunu düşünmüyorum. Ticari olarak kullananlardan ücret almaları için sanırım..
  • 14-01-2010, 01:42:47
    #13
    bazen cok yardımcı oluyor tesekkürler .
  • 14-01-2010, 01:43:38
    #14
    tasdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deneme süresinde ortalama 5 ile 10 dk işlem gördükten sonra kesiliyor ve 15 dk beklemeniz gerekiyor, bu süreler zaman zaman değişiyor. Ücretli alırsanız süresiz baglanabiliyorsunuz.
    denediniz mi ? Ben saatlerce bağlı kalıyorum ve programı direk www.teamviewer.com dan indirdim ???
  • 14-01-2010, 01:43:56
    #15
    webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisanslı ile lisanssız arasındaki farkları bilen var mı
    Lisanslı sürümünde şirketler ve firmalar için sunucu üzerinden çalıştırma tarayıcı uzerınden çalışabılme tek seferde toplu bağlantı özel portablelaştırılmış versiyon teamviewer oturumlarında şirket logonuzu ve metninizi kullanabilme sunucu ve işletim sistemlerinde aynı pc'de birden fazla oturum müşteriler arası özel iletişim kurulum gibi
  • 14-01-2010, 01:47:54
    #16
    bende tam sürümü mevcut bir arkadas vermisti sagolsun 1 yıldır kullanıyorum .