• 04-04-2009, 18:13:13
    #1
    Arkadaşlar google da ve R10 da aradım ama bir türlü bulamadım. Eminim burada sorunun cevabını bilen arkadaşlarım vardır

    Ben outlook kullanıyorum ama sürekli olarak çalıştırıp gönder al yapıp kapatmaktan bıktım. Ben istiyorum ki böyle msn gibi mail geldiği zaman anında ses çıkarabilecek şekilde çalıştırabilmek veya windows saatinin oradaki ufak simgelerin orda durabilecek mail gelince ufak bir popup yazı falan çıkabilecek outlook un bir ayarı var mı?
  • 04-04-2009, 18:17:59
    #2
    Misafir
    Outlook Express de ses çıkıyor ama abartı bir ses değil.
  • 04-04-2009, 18:23:47
    #3
    ayarlardan "her 2 dk da bir mail kontrol et"i seç mail geldikçe uyarır seni
  • 04-04-2009, 18:26:39
    #4
    bunları yaptıktan sonra programı kapatabilirim değil mi?
  • 04-04-2009, 18:27:41
    #5
    simge durumunda kalmalı , yoksa çalışmaz
  • 04-04-2009, 18:32:06
    #6
    Dekan işte benim demek istediğim o, bir nevi msn gibi kücük bir simge halinde sağ alt taraftaki saatin orda orda duracak, mail gelince sesli veya yazılı bir uyarı verecek şekilde bir ayarlama yapabilmekti galiba böyle bir özellik yok outlook ta
  • 04-04-2009, 18:33:47
    #7
    Üyeliği durduruldu
    DEKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    simge durumunda kalmalı , yoksa çalışmaz
    hocam outlook'un simgesi başlat çubuğunun yanında saatin yanında yer alıyor onun üzerine sağ tıklayın simge durumuna küçültüğümde gizle yi seçin bu sefer başlat çubuğunda gözüklmeyecek sağ tarafta simgfesi kalacaktır.


    Kolay gelsin diğer sorunlarınıza arkadaşlar cevap vermiş zaten.
  • 04-04-2009, 18:41:30
    #8
    Dekan "2 dk da kontrol" işlemi için sana simge durumuna kücültme işlemi içinde teknokar a teşekkür ederim