
Ben outlook kullanıyorum ama sürekli olarak çalıştırıp gönder al yapıp kapatmaktan bıktım.
Ben istiyorum ki böyle msn gibi mail geldiği zaman anında ses çıkarabilecek şekilde çalıştırabilmek veya windows saatinin oradaki ufak simgelerin orda durabilecek mail gelince ufak bir popup yazı falan çıkabilecek outlook un bir ayarı var mı?