• 10-02-2009, 19:55:30
    #1
    Arkadaşlar bu güzel olayı sizlerle paylaşmak istedim. Umarım beğenirsiniz. Aşağıda ekte yer alan rar dosyasını indirip açın. Burada 2 klasör mevcut. Server klasöründeki rdm.exe programını bilgisayarınıza kurun. İkinci klasör olan client'in içindeki jar ve jad uzantılı iki dosyayı telefonunuza (her iki dosyayı aynı klasöre) kopyalayın ve jad dosyasına takladığınız an client programı telefonunuza kurulmuş olacak. Kurulum işlemleri ve aşağıda anlatacağım ayarları yaptıktan sonra uzaktaki bilgisayarınıza cep telefonunuzdan bağlanmış olacaksınız ve her türlü işlemi yapabiliceksiniz.

    RDM+: Remote Desktop. Eğer cebinizde bir avuç içi bilgisayar ya da Symbian OS olan bir alet var ise istediğiniz bilgisayarınıza istediğiniz yerden ulaşabilirsiniz. RDM+ programı özellikleri şunlar :

    • Dokunmatik ekran (cihazınızda varsa) sayesinde bilgisayarınıza dokunun.
    • Åžifreleme. RDM+ bir 128 bitlik rastgele bir ÅŸifreleme kullanarak veri alışveriÅŸi yapar.
    • Log Tutma ile tüm bilgisayarınıza yapılacak baÄŸlantılar kayıt altına alınır.
    • Parola koruması. Programı ilk çalıştırmada bir parola oluÅŸturarak baÄŸlantının güvenliÄŸini saÄŸlayabilirsiniz.
    • Komut satırı (ping netstat ipconfig gibi) kullanımı yapılabiliyor.
    • GeçmiÅŸ iÅŸlemler kaydedilerek iÅŸlem tekrarı yapılabiliyor.
    • Tam ekran görüntüleme ve yakınlaÅŸtırma seçenekleri ile kolay kullanım saÄŸlıyor.
    • BelirlenmiÅŸ tuÅŸlar ile bir çok iÅŸlemi tek tıkla yapabilme imkanı.
    Programları indirip kurduktan sonra aşağıdaki ayarları önce bilgisayarınızda sonra da telefonunuzda yapın.










    Şimdi de telefona kurduğumuz programın ayarlarını yapalım.












    Eklenmiş Dosya (lar) | Download, indir, yükle Cepten uzak masaüstü bağlantısı [Resimli] RDM+: Remote Desktop

    ont:alıntıdır

    tıklayınız
  • 10-02-2009, 20:15:51
    #2
    çok saol hocam tam istediğim şey
  • 10-02-2009, 20:43:43
    #3
    Rica ederim
  • 10-02-2009, 23:50:18
    #4
    Üyeliği durduruldu
    tesekkurler..Bir Deneyelim Bakalım..
  • 12-02-2009, 19:27:54
    #5
    Güzel saolasın
  • 12-02-2009, 19:43:56
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Kontör gidiyormu peki ?
  • 12-02-2009, 22:24:24
    #7
    illaki gidiyor operatör ücretine bağlı larak
  • 13-02-2009, 00:18:54
    #8
    Üyeliği durduruldu
    DesiRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kontör gidiyormu peki ?
    Veri Alış-Verişi Olacağından operatör tarafından ücretlendirilirsiniz.
  • 13-02-2009, 09:32:09
    #9
    Turkcell den haftalık 25 kontore 50 mb alırsan kullanırsın