klasörleri 3d yapın ;) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
klasörleri 3d yapın ;)
26
●
2.066
R10.net
Webmaster Genel
Programlar
klasörleri 3d yapın ;)
1
2
3
16-12-2008, 07:35:31
#1
secorama
Üyeliği durduruldu
Rardan çıkartın klasörün içersindeki install a tıklayıp evet diyin sonra madotate diyerek yapabilirsiniz
ve sonuç
Link:
Web Hosting - Dedicated Server
16-12-2008, 07:37:15
#2
supermedia
Üyeliği durduruldu
Aman usta, biz normalini zor idare ediyoruz; bir de başımıza 3d çıkmasın şimdi.
16-12-2008, 07:48:29
#3
secorama
Üyeliği durduruldu
ben denedim ya birşey olmaz
16-12-2008, 07:52:32
#4
MeyT
İndirip denedim gerçekten beğendim
Teşekkürler dostum +rep
16-12-2008, 07:56:36
#5
secorama
Üyeliği durduruldu
beğenmene sevindim hocam saygılar
16-12-2008, 08:02:56
#6
BirBilisim
Üyeliği durduruldu
Az kalsın bi klasörü kaybediyordum eksi rep verecem ha
Düzenleme : Peki nasıl kaldırılıyor
16-12-2008, 08:06:25
#7
secorama
Üyeliği durduruldu
program ekle kaldırı denedinmi ?
16-12-2008, 18:20:08
#8
MeyT
sağ altta saatler bolumunde programın simgesi var. sağa tıklayıp exit'a tıklayıp kapatabilirsiniz.
16-12-2008, 18:53:15
#9
HazarHizmet
bi 3d masaüstüm yok idi
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler