• 16-12-2008, 18:57:23
    #10
    mode girdim bi anda
  • 18-12-2008, 22:54:14
    #11
    Buna Benzer 3D Kullanmıstım GüzeL ama pek kullanışLı değil
  • 19-12-2008, 11:30:59
    #12
    Üyeliği durduruldu
    aman hocam dur biz böyle iyiyiz .. bide 3d ile ugrasmayalim.. ama güzelmis gercekten
  • 19-12-2008, 19:30:24
    #13
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler indiriyorum hemen
  • 20-12-2008, 10:49:55
    #14
    Paylasım icin Saol Kardes.
  • 22-12-2008, 15:58:25
    #15
    gerçekten yapıyorsa süper teşşekkürler hocam indiricem
  • 23-12-2008, 22:19:14
    #16
    linuxtaki compiz ve beryl uygulamalarının yanından bile geçemiyor.
    ama hoş bir uygulama, sagol ...
  • 23-12-2008, 22:31:12
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ilginç birşeymiş değişiklik yapalım denemek lazım
  • 23-12-2008, 22:33:17
    #18
    bi deniyim bakim . Sağol hocam