klasörleri 3d yapın ;)
26
●2.066
- 19-12-2008, 11:30:59Üyeliği durdurulduaman hocam dur biz böyle iyiyiz .. bide 3d ile ugrasmayalim.. ama güzelmis gercekten
- 23-12-2008, 22:19:14linuxtaki compiz ve beryl uygulamalarının yanından bile geçemiyor.
ama hoş bir uygulama, sagol ...