• 20-10-2008, 22:51:38
    #1
    Ekrandaki görüntüyü otomatik kaydetme

    Print screen tuşu tipi bir program istediğim aralıkta ekrandaki görüntüyü

    kaydetmesi

    diyelim 30 sn'de bir otomatik bir şekilde belirdlediğim klasöre resmi kayıt edecek...



    Daha önce böyle bprogram bulmuştum ama aklıma gelmedi

    eğer biliyorsanız paylaşırsanız sevinirim Şimdiden teşekürler...
  • 20-10-2008, 22:54:28
    #2
    captivate snagit
  • 22-10-2008, 14:58:36
    #3
    bu program otomatik resim çekmiyor

    istek üzerine çekiyormuş
  • 22-10-2008, 15:12:48
    #4
    Office Cyber Alert bu program bir çeşit aile filtresi gibi çalışıyor içinde keylogger da var. Ama ben de sizin aradığınız gibi her 30 sn de bir screenshot alması için kullanıyorum. tavsiye ederim.
  • 04-11-2008, 17:51:58
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Emeginize SagLIk....