Ekrandaki görüntüyü otomatik kaydetme
Print screen tuşu tipi bir program istediğim aralıkta ekrandaki görüntüyü
kaydetmesi
diyelim 30 sn'de bir otomatik bir şekilde belirdlediğim klasöre resmi kayıt edecek...
Daha önce böyle bprogram bulmuştum ama aklıma gelmedi
eğer biliyorsanız paylaşırsanız sevinirim Şimdiden teşekürler...
Ekrandaki görüntüyü otomatik kaydetme
5
●1.137
- 22-10-2008, 15:12:48Office Cyber Alert bu program bir çeşit aile filtresi gibi çalışıyor içinde keylogger da var. Ama ben de sizin aradığınız gibi her 30 sn de bir screenshot alması için kullanıyorum. tavsiye ederim.