• 22-09-2008, 10:01:15
    #1
    Arkadaşlar sony walkman mp3üm var. Radosunu pcde çalştırmak için bildiğinz bir program var mı? bana mantıklı geldi biraz. belki vardır diye soruyorum
  • 22-09-2008, 21:32:21
    #2
    2 tarafı aynı olan ara kablolar var ondan alırsan (elektrikçilerde herşey 1 milyoncularda bulabilirsin)

    birini mp3 üne diğerinide bilg.ın line girişine tak ozaman radyonu dinleyebilirsin programa gerek yok.