10.0.0.4 senin ağındaki bir makine veya köprüdür !
bende 127.0.0.1 yapınca giriyorum, modem de 10.0.0.2.
DT NoSansür V1.0 Muyapın Kapadığı Sitelere Dalın
13
●2.315
- 03-09-2006, 01:22:04Misafir
- 03-09-2006, 12:05:27Sansüre HAYIR! | Özgür Türk İnterneti için el ele burdaki programı indirin bunla girin bütün siteler açık emin olabilirsiniz
- 03-09-2006, 20:30:09Üyeliği durdurulduhttps://www.r10.net/webmaster-genel-k...re-girmek.html
bu güzelmiş programsız bişeysiz her siteye giriyor - 04-09-2006, 15:59:49Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.tmaam arkadaşlar indirmeyin burda saygı yok