Arkadaşlar merhaba winrar da sürekli bir şeyler sıkıştırmam gerekiyor. Her defasında sağ tuş vs. bana zaman kaybettiriyor. Kısa yoldan tek bir hamle ile dosyaları nasıl sıkıştırabilirim ?