• 16-02-2009, 16:21:39
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Orasına karışamayacam ben açıklamamı yaptım marasshell gerekeni yapacaktır. Rasgele... İyi bir cankan-fan olun sanatçımızı yukseltmeye çalışırken düşürmeyelim. Bende cankana çoğu zaman sanalda destek çıktım çoğu yerde yorumlarim vardır. Ama dediğim gibi ön yargı iyi olmuyor. Sanırım fazla konuştum(yazdım) biraz
  • 16-02-2009, 16:27:57
    #20
    Hocam ben herseyden gectim bak tekrar soyluyorum "bir tarihi olan parçayı kim dinler" BURADA BIR KUCUMSEME VE KUCUK DUSURME VAR onyargili davranmiyorum siz anlattiniz bende kabul ettim itiraz etmedim lakin bu yaziyi kabul edemem, kendisi belki bunu dusunmemis olabilir ama biz dusunuyoruz...
  • 16-02-2009, 16:34:39
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Peki, düşünürseniz bana değil "Marasshell" söyleyin ilginiz için teşekkür ederim. Çünkü orası benim ilgi alanıma girmiyor. İlgi alanıma girmeyen konulara burnumu sokmayı sevmem.
  • 16-02-2009, 19:51:24
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Ruhsaticisi kardşeim gereken açıklamayı bir cankan fan olarak yapmışsın bende burda konuyu uzatmayacağım arkadaş anlamıştır diye umuyorum. Bu konu hakkında orda sanatçıyı aşağıladi gibi birşey bi durum var. Onun hakkındada özel mesaj gönderilmiştir. Konudaki tüm tartışmalı mesajlari admin ve mod arkadaşlar silebilirler...

    Tabi kendiside onaylarsa. Ben özel mesjaı burayada kopyalayabilirim. Haksız bi durum varsa sizler söylersiniz. Ben hiçbirzaman bir emeği karalamadım karalamam ama siz bunu yapmaya çalışırken uyarıldınız sayın arkadaşım. Size kızmak yerine bunu anlatmaya çalışıyoruz... Buna karşılık cevabınızda ne olur bilmem ama konu uzamaz ise iyi olur.

    Mod arkadaşlardan birisi ile görüşünüz ve Rehber kuran nickli şahsın konusunu dağıtan bu mesajlari sildirmeyi talep edebilirsiniz.

    Saygılarimla
  • 16-02-2009, 20:27:27
    #23
    Marasshell sen acikladin bende kabul ettim o halde konuyu acan Rehber kuran'in tum mesajlarin silinmesi icin onun basvurmasi daha dogru olacaktir
  • 17-02-2009, 10:04:07
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Ne konuda bukadar tartışıldı hala anlamadım ama yanlış olan birşeyin oldugu malum. Biz elbette scriptleri isteğe göre tasarlarız. Marasshell'in belirttiği gibi kirazim irc network türkiyede ilk ve tektir. Mesajlar silinirse sevinirim.
  • 01-03-2009, 02:48:57
    #25
    Marasshell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nookta kardeş arkadaş bana yaptı gayet hoş sonuca bakılacak olursa sana çok gelebilir ama sonuçta bir emek var edit dahi olsa senin için çalışıyor. Hazır kodlar var demişsiniz ama orda bulunanlarin 1 - 2 tanesi hazır koddur. Resimler yapılan ses dosyalari bunlarda hazır olamaz ve bunun gibi ek özellikler. Yinede görüşüne saygı duyuyorum.
    İyi forumlar.

    2side maraşlı şirket bunlar :
  • 02-03-2009, 01:09:59
    #26
    Üyeliği durduruldu
    50YTL rakam edit bir mIRC'a fiyat yüksek.
  • 12-05-2009, 16:57:46
    #27
    tabiki editlenen ve sürekli değiştirilip verilen mIRC'e 50 ytl yüksek bir fiyat ki birçok script coder'i yaptığı komple kendi kodladığı script'e 50 lira istemez fiyatı daha yüksek ve kaliteli olur.. çünki script yapmak kolay değil zaman ve emek ister tabi buda script'te bulunacak özelliklere bağlı..
    script yaptırmak isteyenlere tavsiye vereyim;
    eğer bu işe gerçekten para verecekseniz o kişinin bunu hak edeceğine emin olun gerçekten kodlayan bir insan sıfırdan bir add-on yazabilir ve en fazla 30 dk süresini alacaktır o kişiye mirc yaptırmadan önce ufak bir kod isteyin bakalım size verebilecek mi?
    bu işi yapan herkezede bol kazanclar