• 21-12-2020, 00:43:32
    #1
    Merhaba, login vb. tıklama işlemlerinde sayfa yükleninceye kadar nasıl bekleyebilirim?
  • 21-12-2020, 00:43:08
    #2
    İnternet hızına göre sleep ata
  • 21-12-2020, 00:44:35
    #3
    HalilBatuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnternet hızına göre sleep ata
    Reinga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    time.sleep(10)
    hocam onu yapıyorum fakat sorunu tamamen ortadan kaldırmak için sayfanın yüklenmesini beklemek istiyorum.
  • 21-12-2020, 00:44:07
    #4
    time.sleep(10)
  • 21-12-2020, 00:46:30
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    charset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam onu yapıyorum fakat sorunu tamamen ortadan kaldırmak için sayfanın yüklenmesini beklemek istiyorum.
    Hocam seleniumda varmıydı tam hatırlamıyorum da javascriptte onload pageload tarzı bir olay vardı, onu araştırın en kötü javascript ile onay aldıktan sonra işleme girersiniz seleniumla.
  • 21-12-2020, 00:45:56
    #6
    charset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam onu yapıyorum fakat sorunu tamamen ortadan kaldırmak için sayfanın yüklenmesini beklemek istiyorum.
    Diğer türlüsünü hiç yapmadım ama GUI ile yapıldığını biliyorum
  • 21-12-2020, 00:46:58
    #7
    Selenium zaten sayfa tamamen yüklemeden diğer işlemlere gitmez hocam
  • 21-12-2020, 00:48:50
    #8
    ByBeRKeM.CoM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selenium zaten sayfa tamamen yüklemeden diğer işlemlere gitmez hocam
    Hocam url ye gitmiyorum.Mesala login işlemi yaparken giriş butona tıklayınca sayfanın yüklenmesini beklemek istiyorum.
  • 21-12-2020, 00:48:16
    #9
    Sayfada bir elementi yüklenme işleminde belirleyici olarak görüyorsanız bunun üzerine bir bool dönüşlü metod hazırlayabilirsiniz.Bu metod içerisinde try-catch blokları ile ilgili elementi bulmayı deneyin sonuca göre true,false dönsün ve false olduğu sürece while döngüsü içerisinde kalsın böylelikle element görülene kadar yani sayfa yüklenme kadar while içerisinde beklemiş olursunuz ,fazla sözel oldu farkındayım umarım işinize yarar