Windows altında çalışacaksan Visual Studio'dan daha iyi bir ide yok bana göre. Intellisense, debugging, cross platform mobile ..vs ciddi anlamda sağlam bir ide.
Onun haricinde Borland, Eclipse, NetBeans ve CodeBlock geliyor benim sıralamamda.
Mac altında Xcode, Eclipse ve NetBeans, Linux altında ise Eclipse, Kdevelop, Qt (ki bence kullanımı oldukça zor), Geany veya Anjuta diyebilirim.
Bence herkesin söylediklerini dene ve gör. Hangisinin kullanımı daha iyi, hangisinde daha rahat kod yazıyorsan onunla devam et.
C++ için En İyi Derleyici
12
●3.590
- 17-09-2015, 14:45:56İsimlerini verdiğiniz tüm yazılımlar bir derleyici (compiler) değil, editördür. (IDE)rob33n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-09-2015, 19:24:22Bende zaten IDE yazdım, compiler demedim. Arkadaşın sorusu ile içeriği farklı. İçerikte IDE sorduğunu düşündüğüm için bu örnekleri verdim.safakbalcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle