• 12-06-2013, 00:32:53
    #19
    adam çözmüş bir şekilde sorununu kasmayın adamı performans konusunu o düşünsün
  • 12-06-2013, 02:14:09
    #20
    Ficker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam çözmüş bir şekilde sorununu kasmayın adamı performans konusunu o düşünsün
    Haklısın dostum aslında ama arkadaş sanirim kendini zora sokmak istiyor.

    Sevgili Dostum Öncelikle yazılımın tam bilgisini soylemediğin için öncesini bilmeden mantık yurutuyorum ve algoritma kuruyorum ki şöyledir;

    1 Kart okuyucu devamli neden döndürüyorsun kartın okuyup okumadığını zaten alabiliyorsun kart okudugunda turnikeye komut gonder ve dönsün

    2 üstteki mantıgı yapamıyorsan ve illaki sürekli dönme yolunda gidiceksen
    bir Thread oluştur ve o threadi de sonsuz döngünü oluşturduğun methodu başlat ve bitir bu arada projen başka işlemleride yapabilicektir

    3 diger 2 madde de işine yaramıyorsa O yazılımda bi algoritma hatası vardır. Sen onu bence yeniden yaz.

    Kolay gelsin dostum iyi çalışmalar ve başarılar..
  • 12-06-2013, 09:32:29
    #21
    Çok Kompleksli ve Gelişmiş Bir Program ise Birçok Class ta kullanacaksan bir event yazmak en mantıklısı olur. Veri geldiğinde direkt event tetiklenir ve veriyi alırsın
  • 12-06-2013, 17:27:23
    #22
    burneato adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısın dostum aslında ama arkadaş sanirim kendini zora sokmak istiyor.

    Sevgili Dostum Öncelikle yazılımın tam bilgisini soylemediğin için öncesini bilmeden mantık yurutuyorum ve algoritma kuruyorum ki şöyledir;

    1 Kart okuyucu devamli neden döndürüyorsun kartın okuyup okumadığını zaten alabiliyorsun kart okudugunda turnikeye komut gonder ve dönsün

    2 üstteki mantıgı yapamıyorsan ve illaki sürekli dönme yolunda gidiceksen
    bir Thread oluştur ve o threadi de sonsuz döngünü oluşturduğun methodu başlat ve bitir bu arada projen başka işlemleride yapabilicektir

    3 diger 2 madde de işine yaramıyorsa O yazılımda bi algoritma hatası vardır. Sen onu bence yeniden yaz.

    Kolay gelsin dostum iyi çalışmalar ve başarılar..
    Cevabın için teşekkür ederim. Ben 0 dan düzgün bir biçimde anlatayım ozaman neden sonsuz döngü kullanmam gerektiğini anlayacaksınız
    1.) Bu cihaz sadece kart okumuyor. Saat,tarih,isim,kart bilgisi,cihazın lcd ekranına yazı vs. gibi işlemleride yapıyor.
    2.) İçinde birçok özellik olduğu için benim bunların içinden hangisini istiyorsam o istediğim satırı gönderiyorum. Örnek olarak kart okutuldumu cihazın üstünde kart varmı diye sormak istediğimde 11 lodunu yoluyorum eğer kart var ise 17 kodu ve "+" parametresini göndererek kapıyı açıyorum. Yani Anlayacağınız benim devamlı kontrol etmem gerekiyorki kapıyı açtırayım. Kısaca şöyle: SERİAL PORTTA BAĞLADIM KARTI BASTIĞIMDA PAT DİYE İÇİNDEKİNİ OKUMUYOR BEN ONA VERİ GÖNDERİRSEM BANA O VERİNİN CEVABINI VERİYOR.
    3.) Şuan backgroundworker ile olayı çözdüm gibi takılma yok hatta o kart idsine ait bilgiyi sqlden çekip seans düşebiliyorum. Fakat ilerleyen zamanlarda kasarmı bilemiyorum. Özel mesajınızdaki olayı deneyeceğim. Yapamassam yardımlarınızı rica ediyorum. Konu hakkında yazan herkese desteklerinden dolayı teşekkür ediyorum.
  • 14-06-2013, 11:15:07
    #23
    DaCaMeRoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevabın için teşekkür ederim. Ben 0 dan düzgün bir biçimde anlatayım ozaman neden sonsuz döngü kullanmam gerektiğini anlayacaksınız
    1.) Bu cihaz sadece kart okumuyor. Saat,tarih,isim,kart bilgisi,cihazın lcd ekranına yazı vs. gibi işlemleride yapıyor.
    2.) İçinde birçok özellik olduğu için benim bunların içinden hangisini istiyorsam o istediğim satırı gönderiyorum. Örnek olarak kart okutuldumu cihazın üstünde kart varmı diye sormak istediğimde 11 lodunu yoluyorum eğer kart var ise 17 kodu ve "+" parametresini göndererek kapıyı açıyorum. Yani Anlayacağınız benim devamlı kontrol etmem gerekiyorki kapıyı açtırayım. Kısaca şöyle: SERİAL PORTTA BAĞLADIM KARTI BASTIĞIMDA PAT DİYE İÇİNDEKİNİ OKUMUYOR BEN ONA VERİ GÖNDERİRSEM BANA O VERİNİN CEVABINI VERİYOR.
    3.) Şuan backgroundworker ile olayı çözdüm gibi takılma yok hatta o kart idsine ait bilgiyi sqlden çekip seans düşebiliyorum. Fakat ilerleyen zamanlarda kasarmı bilemiyorum. Özel mesajınızdaki olayı deneyeceğim. Yapamassam yardımlarınızı rica ediyorum. Konu hakkında yazan herkese desteklerinden dolayı teşekkür ediyorum.
    Rica ederim bilgi paylaşınca anlamlıdır. backgrwork işini gördüyse sorun yok sql de de bir stored procedure yazarsan yada function biraz daha seri olur işlemlerin diye düşünüyorum kemik yapıyı sağlam oluşturursan zaten sıkıntı kalmaz ancak veri boyutların aşırı yükselirse şuanki sisteminde ancak kasma olur onun haricinde olacagini sanmiyorum kolay gelsin iyi çalışmalar.
  • 23-06-2013, 22:27:34
    #24
    Üyeliği durduruldu
    backgroundworker da iş görür veya döngüler içerisinde kullanacağınız Application.DoEvents(); da işinizi görür.



    yani

    do while 1
    Application.DoEvents();

    loop

    bu şekilde sonsuz döngüde de olsa formunuz kilitlenmez