yakamoz01 ve hun Arasındaki Duvar Mesajları
  • 31-08-2010 20:26:16
    3. yılın ilk ayı yani 36. ay reklam uzatma ücretini havale olarak gönderdim dostum =)
  • 27-06-2010 22:28:25
    Dostum 34. ay ödemesi de aynı şekilde tamamlanmıştır :)
  • 24-05-2010 21:58:36
    33 aydır olduğu gibi :)
  • 30-01-2010 00:19:16
    Dostum paypaldan gönderdim yine, bilgilendireyim dedim. İyi çalışmalar...
  • 08-02-2008 01:46:49
    Çıkar tadını yakında başka bişeyi çıkar :p